پروژه مکانیک و مکاترونیک (تمام گرایش ها)


 

مقدمه ای بر مهندسی مکانیک

پروژه مکانیک و مکاترونیک – امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست که یکی از پرکاربرد ترین و مورد توجه ترین رشته های دانشگاهی رشته مهندسی مکانیک می باشد.

مهندسی مکانیک یک شاخه مهندسی است. که اصول فیزیک و ریاضیات مهندسی را با علوم مواد برای طراحی ، تحلیل ، ساخت و نگهداری سیستم های مکانیکی ترکیب می کند. این یکی از قدیمی ترین و گسترده ترین شاخه های مهندسی است.

رشته مهندسی مکانیک نیاز به درک مناطق اصلی شامل. مکانیک ، دینامیک ، ترمودینامیک ، علوم مواد ، تجزیه و تحلیل سازه و برق دارد. علاوه بر این اصول اصلی ، مهندسان مکانیک برای طراحی و تجزیه و تحلیل کارخانه های تولیدی . تجهیزات و ماشین آلات صنعتی ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی . از ابزارهایی مانند طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) ، ساخت به کمک رایانه (CAM) . و مدیریت چرخه عمر محصول استفاده می کنند. سیستم های حمل و نقل ، هواپیماها ، کشتی های آبی ، رباتیک ، تجهیزات پزشکی ، سلاح ها و سایر موارد. این شاخه مهندسی است که شامل طراحی ، تولید و بهره برداری از ماشین آلات می شود.


 

تهیه پایان نامه مهندسی مکانیک و مکاترونیک

پروژه مکانیک و مکاترونیک – مدرسان امیرکبیر به منظور دسترسی سریع کاربران خود امکان تهیه آسان و کم هزینه پایان نامه های مهندسی مکانیک را فراهم آورده است. کاربران میتوانند به راحتی و با کمترین هزینه پایان نامه مورد نظر خود را خریداری کنند و از نکات آن در نوشتن پایان نامه خود استفاده نمایند.

autez.ir