عکس کاور خود را تغییر دهید
بارگذاری
MehrnoosZand
عکس کاور خود را تغییر دهید

تدریس (کلاسهای درس و تست) در آموزشگاه و مدرسه نوآوران اندیشه به مدت دو سال، تدریس خصوصی و گروهی ریاضی از سال 89 در تهران

وضعیت این حساب کاربری منتشرشده است

این کاربر هنوز اطلاعاتی به نمایۀ خود نیفزوده است.

فارغ التحصیل
کارشناسی ارشد
ریاضی
مهرنوش
زندی
تهران / بلوار ابوذر

ریاضی همه مقاطع، فیزیک نهم و دهم

مقالهisi، کنفرانس، قبولی در مقطع دکترا در دانشگاه امیرکبیر، قبولی شاگرد اتباع افغانی و پذیرش در مدارس

تدریس (کلاسهای درس و تست) در آموزشگاه و مدرسه نوآوران اندیشه به مدت دو سال، تدریس خصوصی و گروهی ریاضی از سال 89 در تهران

سایت مدرسان امیرکبیر

 

 


 

سایت درخواست معلم خصوصی . مدرسان امیرکبیر فعال در زمینه ی تدریس خصوصی در سطوح مختلف تدریس خصوصی دروس پایه تا دروس دانشگاهی و نرم افزارهای کاربردی . تدریس خصوصی در استان های تهران و البرز. تدریس خصوصی نرم افزارهای کاربردی .

درخواست معلم خصوصی برای دروس تخصصی و دانشگاهی. تدریس خصوصی در تهران. مدرس خصوصی برای دروس کارشناسی. معلم خصوصی برای دروس کارشناسی ارشد. مدرسان امیرکبیر مرجع تدریس خصوصی دروس تئوری و نرم افزارهای کاربردی می باشد. اساتید مجرب سایت متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر می باشند.


با توجه به حضور اساتید مجرب از رشته های تحصیلی متفاوت، گستردگی تدریس دروس مختلف، از پایه تا مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و کنکور در سایت پوشش داده شده است.

 


 

.

دعوت به همکاری

 


 

سایت مدرسان امیرکبیر از تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی جهت تدریس و کسب درآمد از راه تدریس پاره وقت و انجام پروژه و تهیه پروپوزال دعوت به همکاری می نماید.دعوت به همکاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک)  و سایر دانشگاه های معتبر  – مرجع تدریس خصوصی – در استانهای البرز و تهران. دعوت همکاری پاره وقت.

 


 

مدرسان امیرکبیر

شماره موبایل و یا شماره ثابت جهت برقراری ارتباط
استان - شهر - محله
به طور مثال میتوانید زمان برگذاری جلسات و هزینه مورد نظر خود را مطرح نمایید.

خطا: فرم تماس پیدا نشد.