پایان نامه مهندسی برق و رباتیک

آشنایی با مهندسی برق

پایان نامه مهندسی برق و رباتیک .-. مهندسی برق یک رشته مهندسی است که با مطالعه.، طراحی و استفاده از تجهیزات.، دستگاه ها و سیستم هایی که از برق ، الکترونیک و مغناطیس استفاده می کنند.، استفاده می شود. پس از تجاری سازی تلگراف الکتریکی.، تلفن و تولید ، توزیع و استفاده از برق.، این امر در نیمه دوم قرن نوزدهم به عنوان مشاغلی قابل شناسایی ظاهر شد.

مهندسی برق اکنون به طیف گسترده ای از رشته های مختلف تقسیم شده است. از جمله مهندسی کامپیوتر.، مهندسی سیستم، مهندسی نیرو.، ارتباطات از راه دور.، مهندسی فرکانس رادیویی ، پردازش سیگنال.، ابزار دقیق.، الکترونیک و رباتیک. بسیاری از این رشته ها با شاخه های دیگر مهندسی همپوشانی دارند و شامل تعداد زیادی از تخصص ها از جمله مهندسی سخت افزار ، الکترونیک قدرت.، الکترومغناطیسی و امواج.، مهندسی مایکروویو.، فناوری نانو.، مهندسی کنترل.، الکتروشیمی.، انرژی های تجدید پذیر.، مکاترونیک و علوم مواد الکتریکی می شوند.

مهندسین برق به طور معمول دارای مدرک مهندسی برق یا مهندسی الکترونیک هستند. مهندسان ممکن است دارای گواهینامه حرفه ای باشند و اعضای یک نهاد حرفه ای یا یک سازمان استاندارد بین المللی باشند. این موارد شامل کمیسیون بین المللی الکتروتکنیک. (IEC).، انستیتوی مهندسان برق و الکترونیک .(IEEE) و موسسه مهندسی و فناوری. (IET) .(IEE سابق) است.

مهندسان برق در طیف وسیعی از صنایع کار می کنند و مهارت های مورد نیاز نیز متغیر است. این موارد از تئوری مدار گرفته تا مهارت های مدیریتی یک مدیر پروژه را شامل می شود. ابزارها و تجهیزات مورد نیاز یک مهندس فردی نیز به همین ترتیب متغیر هستند.، از ولت متر ساده گرفته تا نرم افزار پیچیده طراحی و ساخت.


 

پایان نامه مهندسی برق و رباتیک ( همه گرایش ها)

مدرسان امیرکبیر. به منظور دسترسی سریع کاربران خود امکان تهیه آسان و کم هزینه. پایان نامه مهندسی برق و رباتیک را فراهم آورده است. کاربران میتوانند به راحتی و با کمترین هزینه. پایان نامه مورد نظر خود را خریداری کنند و از نکات آن در نوشتن پایان نامه خود استفاده نمایند.

 auteacher.ir   autez.ir